Placeringsort:
Stockholm


Sista ansökningsdag: 2019-11-07

CUSTOMER SUPPORT COORDINATOR - UNDER ARMOUR

Under Armour är ett av världens ledande och mest snabbväxande sportvarumärken.

Vill du vara en del av att bygga upp Under Armour i Norden?

Vi söker nu en medarbetare till Customer Support för Under Armour som ska ingå i vårt back-office team.

 

VILKA ÄR VI?
MnO International AB är ett distributionsföretag inom sport och mode. Bolaget har funnits sen 1997 och har sitt huvudkontor i Stockholm. Försäljningen är idag till totalt 26 länder, med fokus på Skandinavien. Bolagets filosofi bygger på en stark och långsiktig relation med våra partners, återförsäljare, agenter och producenter, genom en effektiv och professionell organisation och ett starkt engagemang. Vi är ca 70 personer som sitter på 3000kvm med kontor och showrooms i Hammarby Sjöstad. För mer information se www.mno.se.

 

VAD SÖKER VI?

Som medarbetare på Under Armours Customer Supportavdelning är du en viktig del av relationen med våra kunder och samarbetspartners, samt ett stöd till interna funktioner.

Du är en första kontaktperson för varumärkesrelaterade och allmänna frågor, samt agerar som spindeln i nätet för många interna frågor. Du ingår i det administrativa teamet och arbetar nära säljorganisationen och vårt tredjepartslager.

Du förväntas vara flexibel, lösningsfokuserad, noggrann och att alltid ha kundupplevelsen i fokus. Du strukturerar, organiserar och prioriterar arbetet på ett effektivt sätt och tar ansvar för att arbetet utförs korrekt. Du trivs med att arbeta i ett högt tempo samt är utåtriktad, social och har god samarbetsförmåga.

Vi letar efter någon med stark ansvarskänsla, engagemang och utvecklingsdriv som vill vara med på vår spännande resa!

 

DINA HUVUDSAKLIGA ARBETSUPPGIFTER

- Första kontakt för kunder och samarbetspartners i kundserviceärenden.

- Ansvarig för generell problemlösning internt och externt, och agera som en länk mellan admin och sälj

- Hantering av ordrar, reklamationer, returer och leveranser

- Uppdatering och underhåll av kunddatabas

- Bevaka och följa upp lagersaldon

- Säkerställa hög nivå av kommunikation inom ansvarsområdet

 

DIN PROFIL

- God erfarenhet från Kundservice eller liknande administrativt arbete är en förutsättning. Erfarenhet från e-handel/logistik är meriterande.

- Du är kommunikativ och uttrycker dig väl i tal och skrift både på engelska och svenska. Övriga nordiska språk är meriterande, speciellt finska.

- Du har en analytisk förmåga och öga för detaljer

- Starka administrativa skills och kunskaper i Office (främst Excel)

- Lösningsorienterad och serviceminded

- Du har vana vid arbete i affärssystem (Microsoft Dynamics NAV är i synnerhet meriterande) och allmänt god kunskap inom IT

- Erfarenhet och intresse från sport/mode är meriterande

 

Ange referensnummer: MNO-UA-SUP-1909 

Välkommen med din ansökan snarast, då urval sker löpande 

Vi tar emot ansökan via epost: jobb@mno.se