GILLBLADS SÖKER E-COMMERCE ANSVARIG

Om tjänsten Gillblads söker en driven multi-talang som E-Commerce ansvarig från september 2019. Tjänsten kan tillsättas antingen som anställd eller konsult. Gillblads driver en webbutik sedan 2010 och sköter idag hela processen internt. Tjänsten innebär därför bla följande arbetsuppgifter: - Fotografera säsongens mode med modell.- Bildbehandling i Photoshop.- Administrera webbutiken.- Lägga upp nya varor, skriva säljande och informativa texter.- Producera blogginlägg.- Ansvara för vårt Instagram konto.- Ansvarig för övrig marknadsföring i sociala medier, tex influencersamarbete.- Skapa och producera nyhetsbrev till Gillblads modeklubb medlemmar.- Jobba med kundservice via telefon och mejl.- Hantera beställningar i systemet.- Jobbet kräver att du är både kreativ och strukturerad samt kan ta stort eget ansvar och driva arbetsuppgifterna på egen hand. Placering: GöteborgOmfattning: HeltidTillträde: 1 September 2019 Om företagetGillblads är ett begrepp inom välskräddat mode i Göteborg. Verksamheten startade redan 1866 av familjen Gillblad. Nuvarande ägare är familjen Olsson som tog över verksamheten 1982. Gillblads har sin butik på Korsgatan 14 i centrala Göteborg och erbjuder högkvalitativa varumärken för modemedvetna kvinnor. Mer info på gillblads.seAnsökan: Skicka din ansökan per mail till VD Mikael Olsson, mikael@katz.seBifogas i ansökan: CV och personligt brev.Skicka din ansökan snarast, då urval sker löpande.Märk din ansökan ”E-Commerce ansvarig”. Varmt välkommen med din ansökan!
Göteborg
Sista ansökningsdag: 2019-07-18
Läs mer här

PRODUCT COORDINATOR - PAUL BRUNNGÅRD AB

PAUL BRUNNGÅRD AB, med marknadens starkaste varumärken inom skovård och sulor, söker nu en Produktkoordinator för att stärka upp vår produktavdelning. Vår övertygelse är att vi, tillsammans med ett tydligt hållbarhetstänk, kan göra de bästa produkterna för skor i världen. På vår resa vill vi inspirera människor att ta ännu bättre hand om sina skor. Vi söker därför en Produktkoordinator som vill vara med och förflytta företagets produktutveckling in i framtiden. Genom stort engagemang och erfarenhet har du viljan att vara med och utveckla våra produkter, allt för att skovård ska bli en naturlig del av människors vardag.Om tjänsten Som Produktkoordinator ingår du i företagets produktorganisation. Där planerar och driver du löpande uppdateringar i sortimenten och arbetar tillsammans i team med produktutvecklare för att ta fram de bästa produkterna på marknaden. Du har överblick över dina ansvarsområden inom sortimenten och driver dessa för att skapa det bästa kunderbjudandet. Tjänsten har följande huvudfokus - Löpande uppdateringar i sortimentet- Produkttester/utvärdering- Kvalitetssäkring- Rapportering till externa parterKvalifikationer och bakgrund Du har troligen en bakgrund inom textil, marknad eller teknik i en roll inom produktkoordinering. Vi ser därför att du har följande utbildning och erfarenhet - Högskoleutbildning eller liknande- Minst 3 års erfarenhet av liknande befattning- Kompetens inom Officepaketet och ett digitalt förhållningssätt- Goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift Tjänsten kan komma att innehålla resor.Personliga egenskaper Vi söker dig med en positiv och organiserad personlighet och ett genuint intresse för mode och livsstil. Följande egenskaper speglar dig - Effektiv och strukturerad- Detaljorienterad- Vetgirig- Kommunikativ- LagspelareAnsökan Rekryteringen görs i samarbete med Modeverket. För mer information om tjänsten vänligen kontakta ansvarig rekryterare: Charlotta Persson (charlotta@modeverket.se) Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdatum. Sök därför tjänsten omgående om den känns helt rätt för dig genom att klicka på "Ansök". Varmt välkommen med din ansökan!PAUL BRUNNGÅRD AB | FOR THE LOVE OF SHOES Som marknadens mest dynamiska aktör, står vi för en tydlig och ambitiös vision. Genom nytänkande vill vi förändra konsumenternas syn på sko­vård. Alla våra varumärken, koncept och produkter ska vara enkla att förstå, enkla att använda och enkla att hitta. Allt vi gör handlar om att göra skor snyggare och skönare. Företaget etablerades 1983 i Sparsör av familjen Brunngård och ligger idag i Viared strax utanför Borås med showroom i Stockholm, Oslo och Helsingfors. Verksamheten äger varumärkena Paul Brunngård, Springyard, 52bones och Shoe Shame samt är distributör för Collonil, Ecco, Grangers och Pedag. Omsätt­ningen uppgår till drygt 120 MSEK och antalet medarbetare är 35 personer.
Borås
Sista ansökningsdag: 2019-08-04
Läs mer här

PRODUCT DEVELOPER - PAUL BRUNNGÅRD AB

PAUL BRUNNGÅRD AB, med marknadens starkaste varumärken inom skovård och sulor, söker nu en Produktutvecklare för att stärka upp vår produktavdelning. Vår övertygelse är att vi, tillsammans med ett tydligt hållbarhetstänk, kan göra de bästa produkterna för skor i världen. På vår resa vill vi inspirera människor att ta ännu bättre hand om sina skor. Vi söker därför en Produktutvecklare som vill vara med och förflytta företagets produktutveckling in i framtiden. Genom stort engagemang och gedigen erfarenhet har du viljan att vara med och utveckla våra produkter, allt för att skovård ska bli en naturlig del av människors vardag.Om tjänsten Som Produktutvecklare ingår du i företagets produktorganisation. Där planerar och projektleder du framtagning av nyutvecklingar och arbetar tillsammans i team med produktkoordinator för att ta fram de bästa produkterna på marknaden. Du har överblick över dina ansvarsområden inom sortimenten och driver dessa för att skapa det bästa kunderbjudandet. Tjänsten har följande huvudfokus: - Trendanalys/ Omvärldsanalys- Projektledning vid utvecklingsprojekt- Pro-aktiv och innovativ produktutveckling- PrisförhandlingKvalifikationer och bakgrund Du har troligen en bakgrund inom textil, teknik eller ekonomi i en roll inom produktutveckling. Vana av projektledning, samt att planera och organisera är avgörande erfarenheter. Vi ser därför att du har följande utbildning och erfarenhet: - Högskoleutbildning eller liknande- Minst 5 års erfarenhet av liknande befattning- Kompetens inom Officepaketet och ett digitalt förhållningssätt- Goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift Tjänsten innehåller resor. Personliga egenskaper Vi söker dig med en positiv och kreativ personlighet och ett genuint intresse för mode och livsstil. Du förstår och plockar enkelt upp insikter vad gäller produktens utformning och funktion. Följande egenskaper speglar dig: - Driven med passion för produkten samt dess detaljer- Lösningsorienterad med fokus på utveckling- Effektiv, strukturerad och resultatorienterad- Kommunikativ- Lagspelare som kan kliva fram och leda projektAnsökan Rekrytering görs i samarbete med Modeverket. För mer information om tjänsten vänligen kontakta ansvarig rekryterare: Charlotta Persson (charlotta@modeverket.se) Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdatum. Sök därför tjänsten omgående om den känns helt rätt för dig genom att klicka på "Ansök". Varmt välkommen med din ansökan! PAUL BRUNNGÅRD AB | FOR THE LOVE OF SHOES Som marknadens mest dynamiska aktör, står vi för en tydlig och ambitiös vision. Genom nytänkande vill vi förändra konsumenternas syn på sko­vård. Alla våra varumärken, koncept och produkter ska vara enkla att förstå, enkla att använda och enkla att hitta. Allt vi gör handlar om att göra skor snyggare och skönare. Företaget etablerades 1983 i Sparsör av familjen Brunngård och ligger idag i Viared strax utanför Borås med showroom i Stockholm, Oslo och Helsingfors. Verksamheten äger varumärkena Paul Brunngård, Springyard, 52bones och Shoe Shame samt är distributör för Collonil, Ecco, Grangers och Pedag. Omsätt­ningen uppgår till drygt 120 MSEK och antalet medarbetare är 35 personer.
Borås
Sista ansökningsdag: 2019-08-04
Läs mer här

VISUAL MERCHANDISING MANAGER - VICTORIA'S SECRET

Victoria’s Secret and AMARLA Retail are opening our first ever flagship store in the Nordics. The store of 900 sqm will be located in Gallerian in Stockholm and will for the first time offer Victoria’s Secrets entire range of products. To join us on our journey and take the Victoria’s Secret brand to the next level we’re now looking for a VM manager to join our team.About the company Victoria's Secret, the iconic lingerie brand featuring celebrated supermodels and a world-famous runway show, is the leading specialty retailer of women’s lingerie, prestige fragrance, body care, accessories and athletic and lounge wear. AMARLA Retail is one of the largest boutique retailers operating in Europe and the Middle East. We are a team of over 250 associates operating in over 200 locations, having founded 8 subsidiaries with presence in 11 different countries so far, and existence in both Travel Retail and Local Market Retail Segments. AMARLA’s determination to be the biggest boutique retailer in the world is becoming a reality.Role Outline Build our brand image. Manage brand guide execution, visual team training capabilities, to optimize productivity and drive sales. Elevate visual merchandising store standards to create a highly emotional in-store experience to our customers.Main Responsibilities - Elevate VM standards according to LBrands guidelines- Drive VM execution and sell-down strategies- Assess productivity and sell through levels of floor sets and store sections- Collaborate with the leadership team on action plan development & execution- Communicate proactively VM challenges with recommended solutions- Build strong partnership with visual merchandising teams of VSI and AMARLA Implement window visual presentations- Propose seasonal prop requirements & shop floor fixturing refreshes- Participate actively in the talent selection process of VM related positions- Execute on-going visual merchandising training- Service customers two days a weekAccountabilities - Overall appearance of the store- Flawless floor set execution per category- Productivity / Sell through / ConversionExperience - 8-10 years VM experience with a leading specialty retailer; portfolio preferred- Knowledge of the industries competitive landscape and seasonal trends- Outstanding business acumen with visual and analytical skills (productivity)- Proven ability to conduct effective store walk-through’s- Excellent communication skills and demonstrated ability to work collaboratively- Strong training and high-performance team leading experience- Store sales experienceApplication info In this recruitment process we are partnering with Modeverket. Please apply by clicking "Ansök". Make sure to attach your resume and cover letter in english. If you have any questions regarding the process, please contact Johan Bertills, johan@modeverket.se We will handle all applications on a continuous basis, we advise interested candidates with matching competence and background for the position to apply as soon as possible.
Stockholm
Sista ansökningsdag: 2019-08-04
Läs mer här

TALENT AND STORE OPERATIONS MANAGER

Victoria’s Secret and AMARLA Retail are opening our first ever flagship store in the Nordics. The store of 900 sqm will be located in Gallerian in Stockholm and will for the first time offer Victoria’s Secrets entire range of products. To join us on our journey and take the Victoria’s Secret brand to the next level we’re now looking for a Talent and Store Operations Manager with HR and retail experience.About the company Victoria's Secret, the iconic lingerie brand featuring celebrated supermodels and a world-famous runway show, is the leading specialty retailer of women’s lingerie, prestige fragrance, body care, accessories and athletic and lounge wear. AMARLA Retail is one of the largest boutique retailers operating in Europe and the Middle East. We are a team of over 250 associates operating in over 200 locations, having founded 8 subsidiaries with presence in 11 different countries so far, and existence in both Travel Retail and Local Market Retail Segments. AMARLA’s determination to be the biggest boutique retailer in the world is becoming a reality.Role outline Own HR store operations in the store, to include workforce management, talent recruitment and development. Support our culture and the growth of our associates to drive performance and maximum productivity while adhering to company policies and procedures.Main Responsibilities - Gain business insight, link behaviors to results, and leverage talent metrics to create SMART action plan that improve culture, connectivity, and results- Develop efficient and effective workforce schedules, utilizing business insight and company, brand, and labor requirements for optimal workforce planning and productivity- Manage associate requests and queries, to ensure fairness, recognition, and team bonding- Ensure financial performance, in relation to payroll budgets and store productivities- Own the development and implementation of recruitment strategy to attract highly qualified candidates and ensure no job vacancies, in partnership with HR and peers- Ensure seamless execution of onboarding, development, and succession planning practices throughout the talent lifecycle- Influence peers in leveraging recognition tools and programs across the total store- Spend 30% of time on the sales floor- Own 6-8 Customer Sales Lead segments per week- Manage 1 Operations SupervisorAccountabilities - Traffic Per Labor Hour (TPLH) / Productivity- Payroll / Scheduling / Retention/Talent developmentExperience - 4-6 years HR experience in retail, 1 year experience in recruitment- Excellent communication skills and demonstrated ability to work collaboratively- Demonstrate ability to access talent, coach, develop, and manage performance- Proven ability to conduct effective store walk-through’s- Knowledge and understanding of labor legislations- Store sales experienceApplication info In this recruitment process we are partnering with Modeverket. Please apply by clicking "Ansök". Make sure to attach your resume and cover letter. If you have any questions regarding the process, please contact Johan Bertills, johan@modeverket.se We will handle all applications on a continuous basis, we advise interested candidates with matching competence and background for the position to apply as soon as possible.
Stockholm
Sista ansökningsdag: 2019-08-04
Läs mer här

CUSTOMER EXPERIENCE MANAGER, VICTORIA'S SECRET

Victoria’s Secret and AMARLA Retail are opening our first ever flagship store in the Nordics. The store of 900 sqm will be located in Gallerian in Stockholm and will for the first time ever offer Victoria’s Secrets entire range of products to the Swedish market. To join us on our journey to take the Victoria’s Secret brand and our customer’s experience to the next level we’re now looking for a Customer Experience Manager. About the company Victoria's Secret, the iconic lingerie brand featuring celebrated supermodels and a world-famous runway show, is the leading specialty retailer of women’s lingerie, prestige fragrance, body care, accessories and athletic and lounge wear. AMARLA Retail is one of the largest boutique retailers operating in Europe and the Middle East. We are a team of over 250 associates operating in over 200 locations, having founded 8 subsidiaries with presence in 11 different countries so far, and existence in both Travel Retail and Local Market Retail Segments. AMARLA’s determination to be the biggest boutique retailer in the world is becoming a reality. Role Outline Lead the in-store customer experience. Partner in short and long-term goals and assist in the overall management of the store to create emotionally engaging customer experiences that drive store results. Establish clear performance goals and inspire team to achieve extraordinary individual and team successes.Main Responsibilities - Drive sales growth as the leader of the customer experience on the sales floor- Enable high-performance selling through the training, motivation, and mentoring ofthe selling team- Enhance customer engagement, product knowledge, and selling behaviors- Maintain merchandise presentation and visual merchandising standard- Role model, coach, and develop new and existing store associates- Partner with direct management to establish clear performance goals & objectives- Access and develop individual associate productivities and team results- Build customer loyalty through brand strategies and a best-in-class customer experience- Ensure high quality execution and facilitation of sales education materials- Spend 80% of time on the sales floor- Own 10-12 Customer Sales Lead segments per weekAccountabilities - Overall customer experience- Conversion / Productivity / Return on Visit- Associate education, motivation, retentionExperience - 4-6 years sales experience in high volume stores leading medium size teams- Demonstrate ability to improve customer satisfaction- Capable to access talent, coach, develop, and manage performance- Excellent communication skills and demonstrated ability to work collaboratively- Proven ability to conduct effective store walk-through’s- Demonstrate business acumen with strong analytical skillsApplication info In this recruitment process we are partnering with Modeverket. Please apply by clicking "Ansök". Make sure to attach your resume and cover letter. If you have any questions regarding the process, please contact Johan Bertills, johan@modeverket.se We will handle all applications on a continuous basis, we advise interested candidates with matching competence and background for the position to apply as soon as possible.
Stockholm
Sista ansökningsdag: 2019-08-04
Läs mer här

BRAND DELIVERY MANAGER, VICTORIA'S SECRET

Victoria’s Secret and AMARLA Retail are opening our first ever flagship store in the Nordics. The store of 900 sqm will be located in Gallerian in Stockholm and will for the first time offer Victoria’s Secrets entire range of products. To join us on our journey and take the Victoria’s Secret brand to the next level we’re now looking for a Brand Delivery Manager. About the company Victoria's Secret, the iconic lingerie brand featuring celebrated supermodels and a world-famous runway show, is the leading specialty retailer of women’s lingerie, prestige fragrance, body care, accessories and athletic and lounge wear. AMARLA Retail is one of the largest boutique retailers operating in Europe and the Middle East. We are a team of over 250 associates operating in over 200 locations, having founded 8 subsidiaries with presence in 11 different countries so far, and existence in both Travel Retail and Local Market Retail Segments. AMARLA’s determination to be the biggest boutique retailer in the world is becoming a reality. Role Outline Manage the store merchandise flow, ensuring optimal inventory levels to drive results and customer satisfaction. Oversees the product lifecycle, execution process, and availability of product to our customer to drive results.Main Responsibilities - Ensure having the right product, in the right place at the right time- Lead merchandise receipts, processing and replenishment prioritization to shop floor- Oversee merchandise processes and polices follow up- Leverage tools and reports to ensure the sales floor is always full and abundant- Communicate proactively trends and opportunities- Provide HQ qualitative & quantitative feedback on merchandise & promotions- Participate in plan reviews with VM and Store Manager to address slow moving products- Own backroom organization standards and merchandising flow processes- Ensure stock accuracy, and regular stock count- Build capabilities in loss prevention to reduce shrink- Lead VSFA warehouse associate team (4-5 people)- Support recruitment, training and retention of VSFA warehouse associate- Service customers on the shop floor once a weekAccountabilities - Availability of merchandise on shop floor- Overall appearance and organization of the back office- Shrink and Inventory accuracyExperience - 4 years experience of retail planning or store management, 1 year store sales experience- Proven performance in a store planning role in a retail organization- Outstanding business acumen with visual and analytical skills (ROV)- Excellent communication skills and demonstrated ability to work collaboratively- Knowledge of the industries competitive landscape and seasonal trends- Proven ability to conduct effective store walk-through’s- College degreeApplication info In this recruitment process we are partnering with Modeverket. Please apply by clicking "Ansök". Make sure to attach your resume and cover letter. If you have any questions regarding the process, please contact Johan Bertills, johan@modeverket.se We will handle all applications on a continuous basis, we advise interested candidates with matching competence and background for the position to apply as soon as possible.
Stockholm
Sista ansökningsdag: 2019-08-04
Läs mer här

ASSISTANT STORE MANAGER - VICTORIA'S SECRET GALLERIAN

Victoria’s Secret and AMARLA Retail are opening our first ever flagship store in the Nordics. The store of 900 sqm will be located in Gallerian in Stockholm and will for the first time offer Victoria’s Secrets entire range of products. To join us on our journey and take the Victoria’s Secret brand to the next level we’re now looking for an experienced Assistant Store Manager with the drive and ability to, in the near future, assume the role of Store Manager for one of our new flagship stores.About the company Victoria's Secret, the iconic lingerie brand featuring celebrated supermodels and a world-famous runway show, is the leading specialty retailer of women’s lingerie, prestige fragrance, body care, accessories and athletic and lounge wear. AMARLA Retail is one of the largest boutique retailers operating in Europe and the Middle East. We are a team of over 250 associates operating in over 200 locations, having founded 8 subsidiaries with presence in 11 different countries so far, and existence in both Travel Retail and Local Market Retail Segments. AMARLA’s determination to be the biggest boutique retailer in the world is becoming a reality.Role Outline Hold the responsibility for a team of associates that will deliver a best in class customer experience that leads to profitable top-line sales growth. Own the response for operational execution that ensures maximum productivity, profitability and compliance with company initiatives and procedures. Facilitate where ever necessary according to the store’s needs and the Manager’s guidance.Main Responsibilities - Manage the overall store and lead financial growth- Lead the sales floor and drive store results through the effective onboarding, coaching, and development of the store team- Deliver top line sales results and growth through business insight to action- Build and grow high performing teams through empowerment and accountability- Lead change through positivity and a growth mindset- Build brand by cultivating customer loyalty and satisfaction- Set VM expectations to brand standards, to ensure brand consistency that impacts the customer experience and maximizes overall business results- Ensure that all store operations are executed with utmost excellence- Inspire team to unlock individual potential for extraordinary individual selling and productivity results, while enhancing associate satisfaction and retention- Spend 60% of time on the sales floor- Own 8-10 Customer Sales Lead segments per weekAccountabilities - Sales and budgets- Customer satisfaction and loyalty- High-Performance Selling Culture / Team retention and development- Operational and brand execution excellence Experience - 4-6 years sales experience in high volume stores leading large size multi-level teams- Ability to manage complex priorities with strong management and organizational skills- Outstanding business acumen with strong strategic analytical skills- Capable to access talent, coach, develop and manage performance- Excellent communication skills and demonstrated ability to work collaboratively- Proven ability to conduct effective store walk-through’sApplication info In this recruitment process we are partnering with Modeverket. Please apply by clicking "Ansök". Make sure to attach your resume and cover letter. If you have any questions regarding the process, please contact Johan Bertills, johan@modeverket.se We will handle all applications on a continuous basis, we advise interested candidates with matching competence and background for the position to apply as soon as possible.
Stockholm
Sista ansökningsdag: 2019-08-04
Läs mer här

BRAND AND CUSTOMER MARKETING MANAGER, HELLY HANSEN

Job Purpose This role will be responsible for planning and execution on marketing activities across all Helly Hansen categories. It is expected for this role to plan and lead Key account relationships as a business partner to the sales manager of the region and to also lead the marketing planning & budgets for a defined scope of business (e.g. a country within the region) Key Accountabilities 1. Focus on marketing Helly Hansen Sport in the Nordic Countries a. Create and execute on the marketing activity plan, media and PR b. Create sell-inn and sell-thru campaigns c. Responsible for Nordic Sport marketing budget d. Leading and planning Key Account Marketing programs e. Responsibility for the whole marketing mix for 1-2 countries within the region (potential) 2. Responsible for the successful planning and implementation of key strategic Nordic Marketing events, such as, but not limited to: a. Sailing Regattas b. Ski/Mountain Events c. Manages the overall “event” program to include: i. Annual calendar of events – prioritization, resource plans, budgets, establishment of “success metrics” etc ii. Physical management of event process, internal & external resource iii. Integration with Retail and Sales teams iv. Ordering of product / materials necessary to ensure Event success 3. Support of regional marketing assets (athletes, resorts, organizations) a. Consult on plan/strategy for utilization of assets b. Support/management of assets to ensure HH leverages the full value of relationship c. Responsible for communication with partners (sailing clubs/ski teams, etc) 4. Support Sales Team’s a. Trade Show’s – provide creative execution of trade show booth, show materials, graphics, marketing programs according to centrally developed theme and focus b. Regional Sales Events (Oslo Race Week, ÅF Ocean Race, etc.) provide creative support to ensure a strong, brand presence. c. Key Account Management – work with KAM to provide and lead the marketing execution of key account programs (instore/online programs, staff training programs, custom KA marketing materials etc). 5. Social Media a. Consult/plan and execute on Nordic social media plan, following such as regional assets (ski teams, events, sailing federations, etc) as well as centrally organized initiatives (Americas Cup, WC Alpine, etc) Skills: - Strong presentation skills - Ability to multitask, prioritize and execute. - Interpersonal skills in a multicultural environment. - Ability to plan and organize efficiently - Language skills - Norwegian & fluent English. . Consumer centric thinking & business partner„at eye level“ to Sales Managers and Key Accounts. Competencies: - Proficient in MS Office and Adobe Creative Suite Knowledge: - Interested in the HH world (e.g winter sports, sailing, etc) - Understanding of the retail and sporting goods environment Personal Attributes: - Energetic, enthusiastic, positive and tireless. - Systematic and organized - Having a “doer-mentality”, ready for hands-on work - Social intelligence, adaptable to different cultures &styles and being able to influence them in a positive way. Empathy for other perspectives. - Pragmatic, tenacious with attention to detail. Solution oriented. - Creative thinking. - Dedicated to getting the job done but able to have "fun" as well. - Passion for our Sports, our brand, and our customers. - Is an active participant in one or more of the Helly Hansen areas of Sports. Qualifications: - Minimum a bachelor’s degree Experience: - +5 years working experience preferably in the sport industry Ÿ - Working experience in Key Account Marketing Management Location: - Head Office in Oslo, travelling involved We offer: - Young, dynamic and international environment - Competitive benefits Application: In this recruitment process we are partnering with Modeverket. Please apply by clicking "Ansök". Make sure to attach your resume and cover letter. If you have any questions regarding the recruitment process, please contact recruiter Nina Steen at nina@modeverket.no or +47 90025035
Oslo
Sista ansökningsdag: 2019-07-06
Läs mer här

STORE MANAGER EMPORIA - CALVIN KLEIN

We are looking for an outgoing, happy and helpful Store Manager, with experience in retail, visual merchandising and management, who has a passion for sale and service. You are innovative and take initiative to actions which can contribute to customer satisfaction. You are striving to do the best in everything you do, and of course you have an interest in the fashion industry and Calvin Klein. ____________________________________________________________________________ The job: The position is full-time in our Calvin Klein Underwear Store in Emporia, Malmö. General areas of responsibility: Customer Service - It is expected that you follow and enforce Calvin Klein Customer Service - That you maintain a strong knowledge of our products to inform and provide information to customers and employees - Analysis and reporting of KPI’s - You will have the responsibility of duty planning and performance review in the store Operational assignments - You have two years or more of experience in the retail business either as Store Manager or Ass. Store Manager - It is expected that you ensure a consistent and accurate filling / follow-up of products - You follow the visual standards for merchandise - That you perform/and or delegate daily / weekly / monthly open and close checklist tasks outlined by the Retail Manager, to ensure that the store is always ready for customers - That you perform other tasks assigned on time and with attention to detail - That you participate in the inventory as needed - Knowledge of Word and Excel and can work structured in both systems Language: - Swedish: Native Language - English: Highly proficient in spoken and written English You must be able to relate to our Nordic culture – TC Friends TRUST - CARE – FUN – RESPECT – IMPRESS – ENTREPRENEUR – NO DRAMA – DIVERSITY – SPEED ____________________________________________________________________________________ Calvin Klein is an exciting workplace with lots of daily challenges, where focus lies on delivering top quality in all areas by training and motivating each employee. We have shops in Denmark, Norway, Sweden and Finland. You will therefore be a part of a large team in the North and of course, also Europe. We wish to have quality in everything that we do and have fun while doing it. We offer salary based on qualifications and employee benefits. Start date: Soon as possible Apply here
Malmö
Sista ansökningsdag: 2019-06-23
Läs mer här

PRODUCT MANAGERS - FRISTADS

Till huvudkontoret i Borås söker vi nu två Product Managers till Fristads! Vill du arbeta med ett starkt varumärke tillsammans med engagerade kollegor hos Sveriges största tillverkare av arbetskläder? Då kan det här vara tjänsten för dig! Fristads ingår i Fristads Kansas Group som är verksamma i fler än 20 länder, äger tre produktionsanläggningar och har ca 1900 anställda. Som marknadsledande sätter vi standarden för kvalitet, komfort, produktutveckling och service. https://www.fristads.com/sv-se/ Vi söker nu två produktchefer med erfarenheten och idéerna för att lyfta sortimentet och varumärket till nästa nivå. Ditt ansvar omfattar både strategisk utveckling av vårt sortiment likaväl som lönsamhet och sortimentsutveckling av befintligt standardsortiment. Det är en extrovert tjänst med både kund och säljkontakt i samtliga länder. ARBETSUPPGIFTER OCH ANSVARSOMRÅDEN - Vara ständigt uppdaterad kring trender och marknadsbehov inom din produkt kategori vilket ställer höga krav på affärsmannaskap och dess kommersialisering. - Att skapa och hantera ett sortiment för den produktgrupp du blir ansvarig för, enligt företagets strategi. - Du arbetar aktivt med produktlivscykeln för att optimera sortimentsbredd, sortimentsdjup och lönsamhet. - Tät dialog med sälj samt medverka på kundbesök med tillhörande produktutbildning. - Uppföljning och förvaltning av hållbarhetsfrågor. - Tjänsten innehåller resor. KRAV - Akademisk bakgrund inom textil och/eller ekonomi. - Mycket god bransch – och marknadskännedom inom workwear och/eller tvätteri , industri incl. ESD och cleanroom. - Erfarenhet inom produktutveckling och försäljning från workwear eller sport/tekniska plagg. - Ha kunskap om omvärldsanalys. - Meriterande kunskaper är för ena tjänsten erfarenhet av industri. För både tjänsterna krävs god kommersiell och analytisk förmåga. - Goda kunskaper i både svenska och engelska, både i tal och skrift. PERSONLIGA EGENSKAPER - Affärs- och resultatorienterad. - Goda egenskaper att driva, genomföra, analysera och följa upp projekt. - Bra energi och driv. - Strukturerad, analytisk och noggrann. - Lagspelare som kan arbeta självständigt och ta egna initiativ. - Tydlig kommunikation och god rapporteringsförmåga. - Van att presentera i större sammanhang samt erfarenhet av utbildning. - Öppen och positiv attityd. PLACERING OCH TILLTRÄDE Tjänsten är på heltid Tillträde snarastPlaceringen är i Borås I denna rekrytering samarbetar vi med Modeverket. För mer information om tjänsten vänligen kontakta ansvarig rekryterare: Helena Wahlgren (helena@modeverket.se) För att söka tjänsten, klicka på "Ansök". Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdatum. Skicka därför din ansökan så snart som möjligt. Välkommen med din ansökan!
Borås
Sista ansökningsdag: 2019-08-01
Läs mer här

BUTIKSSÄLJARE NK HERREKIPERING

NK Herrekipering söker Butikssäljare till sitt nya Koncept. Till hösten 2019 lanserar NK Herrekipering ett nytt koncept och går från 200 kvm butik på gatuplan till en butiksyta på 535 kvm på våning 2 i NK varuhuset på Hamngatan i Stockholm. Med detta koncept vill vi överträffa kundens förväntningar och ambitionen är att ge personlig service i världsklass. Till butiken söker vi nu butikssäljare med högt intresse för mode och som brinner för service och försäljning. Om oss NK Herrekipering är NK:s specialavdelning för skjortor, stickat och accessoarer från svenska och internationella varumärken. NK Herrekipering har funnits som avdelning sedan 1915, lika länge som NK varuhuset funnits på Hamngatan. Den nya butiksytan kommer att erbjuda en exklusiv känsla och med vårt nya koncept kommer det bli ännu större fokus på kundupplevelsen där NK:s nyckelkunder bland annat erbjuds att delta vid events med olika varumärken för att ge kunden ytterligare mervärde i form av kunskap om tillverkning, material och hållbarhet. Med den utökade butiksytan kommer även nya produktgrupper som byxor, jackor och lädervaror så som väskor och portföljer adderas till sortimentet och flera ledande varumärken redan knutits till konceptet. Om tjänsten Som butikssäljare på NK:s Herrekipering kommer du vara en del av ett professionellt och entusiastiskt team som brinner för mode, service och försäljning. Du kommer ha egna ansvarsområden i butiken och samtidigt jobba tillsammans med hela teamet för att nå uppsatta mål. Som butikssäljare är du intresserad av- och påläst om våra produkter och du är en trovärdig ambassadör för våra varumärken. Du trivs mycket väl i en kundnära miljö och genom din positiva inställning och lyhördhet i kundmötet skapar du en kundupplevelse utöver det vanliga och återkommande kundrelationer. Vad vi erbjuder Vi erbjuder dig en möjlighet att arbeta i en otroligt spännande atmosfär. NK som varuhus har en hundraårig historia av att ligga steget före, och detta gäller än idag. Hos oss på NK:s Herrekipering har vi en stark gruppkänsla och det är viktigt att alla känner att de är en del av teamet. För den som visar framfötterna finns möjlighet till avancemang inom företaget. Din profil - Du har minst 2 års erfarenhet av liknade arbetsuppgifter, och då gärna med herrkläder. - Du är initiativrik och handlingskraftig och kan arbeta självständigt. - Du är en positiv person med energi, engagemang och glädje. - Du är prestigelös. - Du har en säker smak och känsla för stil. - Du är ärlig och ordningsam. - Det är meriterande om du har jobbat med liknande varumärken tidigare. Övrigt Möjligheten finns för arbete både på hel- och deltid, med tillträde september-oktober. Ansökan I denna rekrytering samarbetar vi med Modeverket. För mer information om tjänsten vänligen kontakta oss på info@modeverket.se För att söka tjänsten, klicka på "Ansök". Urval och intervjuer sker löpande och tjänsterna kan komma att tillsättas före sista ansökningsdatum. Skicka därför din ansökan så snart som möjligt. Välkommen med din ansökan!
Stockholm
Sista ansökningsdag: 2019-08-11
Läs mer här